Wymiany i zwroty

  • Mercy Apparel oferuje bezpłatny zwrot towaru oraz zwrot pieniędzy. 
  • Nie jesteś w 100% zadowolona z ostatniego zakupu z Mercy? Akceptujemy zwrot towaru i gwarantujemy zwrot pieniędzy za produkty w oryginalnym stanie w ciągu 90 dni od otrzymania zamówienia. 
  • Każdy produkt, który chcesz zwrócić, musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałaś. Zwracane produkty nie mogą używane, prane lub wykorzystywane w żaden inny sposób. Wszystkie przedmioty zostaną sprawdzone indywidualnie po powrocie. 
  • Dany produkt można zwrócić tylko raz.
  • Aby dowiedzieć się, jak zwrócić zamówienie, sprawdź formularz zwrotu lub kliknij tutaj
  • Jeśli produkt zostanie uszkodzony w trakcie dostawy, możesz go bezpłatnie odesłać i uzyskać pełen zwrot poniesionych kosztów.
  • Jeśli chcesz wymienić swój produkt na inny kolor lub rozmiar, zwróć niewłaściwy produkt i dokonaj nowego zamówienia.
  • Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy Ci równowartość ceny zakupionego towaru tą samą metodą płatności, która została użyta w procesie zakupu.
  • Jeśli otrzymamy zwracany towar w nieodpowiednim stanie, zwrot zostanie unieważniony, a towar zostanie Ci zwrócony.
  • Za przedmioty, które chcesz zwrócić, ponosisz pełną odpowiedzialność do momentu otrzymania ich przez nas. Warto ubezpieczyć przesyłkę zwrotną do wartości zwracanych przedmiotów i zachować dowodu nadania.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne przedmioty zwrócone do nas przez pomyłkę.
  • Procedura zwrotu zazwyczaj trwa 7 dni, w trakcie których zwrot powinien zostać odebrany i przetworzony. Kiedy przetwarzanie zwrotu zostanie zakończone, zwrot pieniędzy zostanie dokonany zgodnie z oryginalną metodą płatności, co może potrwać do 5 dni roboczych. Będziemy z Tobą w kontakcie i poinformujemy Cię drogą mailową o zakończeniu procesu.
  • Jeśli wybrałaś płatność za pobraniem, musisz przesłać nam informacje dot. rachunku bankowego, na który mamy zwrócić środki. Prześlij nam informacje przez formularz kontaktowy wybierając temat Zwroty/ Zwrot środków za przesyłkę pobraniową.

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące refundacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.